بهترین نوشته های خواندنی و مفید

بهترین مطالب مفید و جالب سراسر وب

بهترین نوشته های خواندنی و مفید

بهترین مطالب مفید و جالب سراسر وب

  • ۰
  • ۰

برای انجام بازیهای رایانه ای نیازی به ماوس بازی ندارید. فقط برای هر ماوس با دو دکمه و چرخ هر چیزی را که می خواهید بازی کنید. اما این هیچ دلیلی نیست که بتوانید تنوع فوق العاده طراحی ماوس بازی را در بازار خود انکار کنید. ماوس بازی شما را حرفه ای نمی کند ، اما می تواند یک مزیت رقابتی جزئی به شما بدهد و بعضی از بازی ها را بسیار راحت تر و راحت تر انجام دهد.

چه چیزی ماوس بازی را از یک ماوس معمولی متمایز می کند؟
موش های بازی تفاوت چندانی با موش های معمولی ندارند. تقریباً هر طرحی را می توان "برای بازی" تعیین کرد ، و لزوماً نیازی به دوجین دکمه اضافی و ارزش سفر اسیدی برای چشمک زدن به چراغهای LED نیست. اما به طور کلی ، هر موس بازی که ارزش خرید آن را در نظر بگیرد ، حداقل دارای دو ویژگی زیر خواهد بود: یک سنسور نوری پیشرفته یا لیزر که امکان حرکت سریعتر یا دقیق تر را فراهم می کند ، و به نوعی شخصی سازی کاربر است.

موش های بازی اغلب دارای دکمه های اضافی برای انگشت شست بازیکن ، تنظیمات پرواز در هنگام حساسیت و سرعت ، کابل های فوق العاده طولانی یا حتی عملکردهای عجیب و غریب مانند وزن های قابل تنظیم یا چشمه های تنشی دکمه هستند.

علاوه بر این ، تقریباً تمام موش های بازی سیم کشی هستند و نه بی سیم. این گرایش به "تأخیر ورودی" کاهش می یابد ، که یک مزیت قابل بحث برای ورودی USB است. حتی یک موس اصلی بی سیم تنها با تاخیر در ورودی چند صدم ثانیه ، بسیار کمتر از آستانه زمان واکنش اکثر افراد (برای گفتن چیزی از تأخیر مشابه برای مانیتورها و صفحه نمایش لپ تاپ) ندارد. اما واقعی یا نه ، مزیت درک شده از اتصال سیمی بدان معنی است که موش های بی سیم بازی بی سیم به سختی می توان پیدا کرد. آن موش های بازی که بی سیم هستند با اتصالات بی سیم فوق العاده سریع و سفارشی به بازار عرضه می شوند ، بنابراین تمایل به قیمت بیشتری نسبت به مدل های معمولی دارند.

موش های گران قیمت بازی معمولاً دارای زنگ و سوت بیشتری نسبت به مدل های ارزان تر هستند ، اما این بدان معنی نیست که شما فقط با صرف هزینه های بیشتر می توانید تجربه بهتری کسب کنید. این چیزی است که شما باید قبل از اینکه پول خود را برای طراحی جدید اختصاص دهید ، در نظر بگیرید.

Grip Style خود را بشناسید
نوع گرفتن شما ، به ویژه هنگامی که شما یک بازی رایانه شخصی را در مقابل استفاده از ماوس برای کارهای دنیوی تر استفاده می کنید ، مهم است. در حالی که هر بازیکن متفاوت است ، شما می توانید کلیپ ها را به سه سبک گسترده از هم جدا کنید:

گرفتن پالم: یک چنگال استاندارد است که توسط بیشتر بازیکنان استفاده می شود. انگشتان دست خود را بر روی دکمه های ماوس مسطح قرار داده و کل کف دست شما بر روی بدن ماوس استوار است.

 

نکته: فقط نکات انگشتان دست ، وسط و انگشتان حلقه شما در سمت چپ ، وسط (چرخ) و دکمه های ماوس قرار دارد که کف دست شما به هیچ وجه بر روی بدن ماوس دست نمی زند. انگشت شست شما سمت ماوس را می گیرد.
گرفتن پنجه: ترکیبی از سبک های کف دست و نوک. کف دست شما فقط بر روی لبه عقب ماوس قرار دارد و نوک انگشتان و انگشت شست شما به سمت دکمه ها قرار دارد.
گرفتن انواع مختلف می تواند کم و بیش برای انواع مختلف بازی ها مؤثر باشد ، اما این ایده خوبی نیست که سعی کنید نوع گرفتن خود را به عمد تغییر دهید. نگران نباشید ، از آنچه در دست شما احساس می کند استفاده کنید و به شما امکان می دهد بازی خوبی کنید.

با این حال ، موش های مختلف ممکن است از انواع مختلفی از گرفتن استفاده کنند. موش های وسیع تر و گسترده تر برای داشتن کف دست کاملاً مناسب هستند. معمولاً این فرض را می بندند که حداقل بعضی از دستهای شما در تمام مدت بر روی موس قرار گیرد. موش های کوتاه ، بدون داشتن ناحیه کف دست بزرگ و به طور ایده آل با بدن کلی سبک تر ، مانور را با گرفتن نوک آسان تر می کنند. کاربران چنگال پنجه ای از موش های نسبتاً باریک با دکمه های اصلی لاغر و کشیده قدردانی می کنند.

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • ساسان نیکو

ماوس